If it were´nt for the curtains, I´d be in the hospital now

Något som är så otroligt respektlöst, idiotiskt och riktigt jävla korkat är att spränga sönder ett fönster med smällare. Jag fick mitt sovrumsfönster söndersprängt inatt, hade jag inte nästan sovit och haft långsam reaktionsförmåga skulle jag nog ha vetat vem idioten var.
Att man ens får för sig en sådan sak, visst att man smäller på gatorna osv. men att spränga sönder någons fönster. När jag såg imorse hur långt in det låg glassplitter insåg jag att hade mina gardiner inte varit fördragna skulle jag ha haft glassplitter över hela mig, bara den tanken får mig att bli rädd.

Tankarna som kom först var att det var någon jag kände som ville jävlas och förstöra för mig, att ha den tanken i bakhuvudet är fruktansvärt obehagligt och det kommer definitivt kännas obehagligt att sova några nätter framöver.

Tack för detta skitungar, en dags lön borta för mig del då jag inte fick någon sömn och va tvungen att ringa in mig sjuk, tack så jävla mycket för att jag kommer vara rädd om nätterna, men passa er så jävla noga. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning