Letting go but still holding on

Försov mig big time igår, sov över larmet som stod och lät de timmarna ja försov mig, trött flicka? Nej men pappis skjutsade mig till skolan så jag kom bara liiiite sent. Hade matteprov, fick panik, failade på matteprovet, stack till gymmet med Lucas, tröttnade på att gymma så
vi stack och klättrade istället vilket var superkul! Sen kom jag hem och tittade på film, lagom seg fredag då. Lördagen blir lite mer rolig skulle jag säga, ska möta upp Tina i stan, ta en fika och komma ikapp med det året vi inte setts på, sedan bär det iväg till kista för att träffa Linnea och sedan åka till vårt födelsedagsbarn Sally, åh vad skoj allt kommer bli idag, värsta reunion hela alltet!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning