Ta vara på tiden du har

Bloggen får tyvärr inte så mycket uppmärksamhet som den borde, men man ska inte känna sig tvingad till någonting, det blir en till sak att stressa över, att sortera bort saker har jag börjat göra på senaste tiden, scouterna är helt borta fram till årsskiftet, nej till saker som ger mig ångest, fokuset ligget på skolan just nu och jobbet.
Tyvärr blir bloggen också bortplockad, jag finner inte längre inspiration, ibland gör jag det och det är de bra dagarna, de dagarna jag aldrig slutar le, men jag vill hellre ta vara på dom dagarna än att sitta framför än dator och skriva korta inlägg om dem.

Det kommer förhoppningsvis dyka upp några få inlägg, när jag känner att jag vill skriva,
annars är jag tillbaka vid årsskiftet. 

See u soon!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning