Tagga till!

Tjenixen! Dagen har spenderats i Vällingby med min käre fader och inhandlat det sista inför fjällvandringen som startar imorgon. Det inhandlades en onepiece, knäskydd, godis och energybars. Nu jävlar ska det här gå bra!


Packningen ligger fortfarande utspridd i mitt rum och väntar på att sista tvätten ska torka innan jag kan packa ner allt i väskan. Just nu är jag brutalt trött men om jag somnar nu så blir det svårt att sova inatt och den här nattens sömn är alldeles för viktig.
Bilderna nedan är snodda från google och det är väll ungefär där vi ska vandra i 4 dagar, ser hur mysigt ut som helst! 
 Att komma till skolan i onepiece och feta kängor är vi just nu tre pers som planerar att göra, men onepiece är nog det ultimata mysplagget och sånt behövs om man ska sitta på en buss i 8 h. Men det är nog värt den långa resan nästan bara för att få se den vackra utsikten.
See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning