Nu måste vi vara de positiva jobbiga ledarna

Godkväll! Lagom trött brud här då som är näst intill färdigpackad inför morgondagens äventyr.
Vi har anordnat en hajk för de nya Adventure ettorna som kommer bli grym! trots regn och oväder... men som alla alltid tjatar om "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder", gud vad jag hatar den frasen. Men det stämmer ju på sätt och vis.
Skulle tro att morgondagens natt kommer bli lång, minst hälften kommer frysa arslet av sig (inkl. jag) och jag antar att det ansvaret ligger på oss också. "suck".
Vi tvåor tänkte gosa i en tippi, så jag hoppas att det blir trångt, trångt=varmt, värme=sömn. Nu jävlar ska det kramas!!
Nu ska jag däremot gosa med John Blund och mitt täcke.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning