For once I did let my emotions make me their bitch

Jag har försovit mig till min första skoldag, duktig chey! Vaknade 10 min innan vi började så skulle komma till skolan lagom till att vi slutade. Nu blir det en lugn dag med god mat och vila. Hela kroppen är utmattad efter fyra dagar i fjällen, gissar att det är lite salt och näringsbrist inblandat också. Men jag är glad endå!
Jag vill på något sätt tillbaka upp dit, jag lät känslorna segra för första gången på otroligt länge men ju längre bort bussen kom ju mer tryckte jag tillbaka dem och nu är jag tillbaka till mitt vanliga jag. Det är obehagligt och nytt att låta känslorna segra men det var det bästa jag gjort och det behövdes nog, man kan inte pressa tillbaka allt för evigt.

Nu? Nu blir det riktig brunch och vila resten av dagen, känner att trots mina 11 h sömn inatt behöver jag minst 20 till innan jag orkar tänka klart.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning