Sick of life screwing with me

Tjena! Har precis fått i mig det lilla jag kallar middag och känner att febern är påväg tillbaka. Jo livet har något emot mig har jag listat ut. Veckan då jag måste plugga och träna gärnet åker jag på nå skit så jag knappt orkar gå, riktigt jävla fantastiskt!
Men annars då? Jorå, morsan hade panik borta på landet och tvingade mig ringa hit Simon så att jag inte var ensam inatt, hon trodde seriöst att jag skulle dö men hon har inte listat ut att jag klarar mig alltid.
Dock är det lite läskigt med alla spratt hjärnan spelar mig just nu, feberyran igår natt var hemsk och tidsuppfattningen är inte på topp den heller men det går nog över på nolltid!

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning