Reality is catching up

Somarlovet börjar ta slut och verkligheten kommer ikapp. Gårdagen spenderades först med Sindre och sedan släpade jag iväg mig själv till Kungsängen och sa ett sista farväl till Saga innan hon sticker till Vegas i ett år.
Jag är nu trött och hesare än någonsin efter en toppenvecka ute på ön, finns egentligen inte så mycket att säga, vi fikade, sov till lunch, var uppe hela nätterna och blev jagade av ninjas.
Det enda aktiva jag gjorde vara nog nattäventyret då vi blev jagade av ninjas, det var riktigt jävla roligt faktiskt. Insåg då att jag var ganska vältränad gämfört med många andra brudar där, vilket är lite konstigt då jag inte tränat på hela sommaren.
Nu har jag och Emilia precis käkat klart våran underbart lyckade middag som bestod av färskpotatis och ungnsbakad lax, MUMS.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning