Livet är helt jävla fantastiskt

Försov mig till prövningen, så jävla typiskt. Tog mig dock till skolan för att prata med SYV om att läsa upp kurser senare.
Nu sitter jag och väntar på min käre far så vi kan åka till ortopeden och få lite svar angående mina fötter och knän. Livet är verkligen helt jävla fantastiskt.
Just i denna stund vet jag inte vad jag ska ta mig till, är enormt trött, rastlös, tom och arg. Ska nog göra som jag alltid gör, krypa ner och gömma mig under täcket med någon bra serie.
På onsdag börjar skolan igen, det är lite lyckoblandat hat över det hela, men detta läsår så jag inte kugga i något ämne och bara göra proven EN gång. Shemat ser ju helt okej ut för min del, börjar tidigast 09:20, jag välkomnar varmt John Blund.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning