Klart vi vinner, det är ju vi

Trött chey med en fjällvanddringsrygga att packa, kläder att tvätta och saker att handla. Men allt detdär kan jag gör imorgon, för just nu orkar jag inte göra ett piss.
Övernattnings introt för ettorna blev riktigt lyckat trots att det blev lite trångt i vårat tält. Självklart är det mitt liggunderlag som inte fick plats så jag sov delvis direkt på pressen, men jag gosade ihop mig mellan två varma killar så frysa slapp jag.
Den här dagen har spenderats med att försvara våran titel i drakbåtstävlingen, självklart var det utklassning efter utklassning men jag måste erkänna att möta våra ettor i finalen var lite oroligt men självklart vann vi i år igen! Adventure klasserna högst på prispallen är rätta takter.
Nu gäller det att vila upp sig så man är på topp på söndag då bussen går 12:00 från spånga, då ska den lilla gigantiska packningen vara färdig och humöret helst glatt. Tagga till!!

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning