Sweat is fat crying

Det skrämmer mig något enormt vad dåligt skick jag är i, efter två veckor i Ugglarp med en annan familj då det blivit dåliga matvanor och lite motion så drar jag ut pappa och springer 7 km. Jag som trodde jag skulle springa skiten ur farsan, det var inte fallet, jag fick ont i kroppen efter 2-3 km och det blev enormt tungt att andas.
Jag har gått upp i vikt de två veckorna, är rädd att jag gått över 60 vilket är för mycket för min kroppsbyggnad. Men jag vågar inte ställa mig på vågen... dock går det fort att få bort sådana kilon man gått upp under en kort tid och om jag går tillbaka till mina vanliga tränings och matvanor så blir nog allt som vanligt igen.

Det är obehagligt hur mentalt dåligt man kan må bara för att man gått upp några kilo, nu vill jag nämligen endast träna, vill inte göra något annat än att träna stenhårt, få tillbaka formen och energin.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning