I´m a housewife, a damn good one

Hemma igen, för att tvätta och packa om... Imorgon måste jag upp cirkus 7 för att packa det sista och sedan åka in till centralen.
Jag har precis satt igång den första av en lång rad tvättar, kom på hur enormt mycket tvätt jag har. Det här blir en lååång dag. Och sedan lyckas fixa middag, jag är en prima hemmafru.

Seglingen då? Jo det vart mycket bättre än jag trott, fredagen var lite ostabil för min del och lördagen för några andra men jag tycker personligen att det varit jättemysigt.
Det var ju lite småtrångt men vi fick ganska bra med plats, iallafall jag. Jag var den enda som inte bytte sovplats natt 2.

Nu då? Nu vill jag SOVA men nej, tvätten väntar. Det blir nog att titta på Game of Thrones medans jag väntar.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning