It feels like home to me

Godmidda! Nu sitter jag här på min familjs landställe och bara njuter av den fina utsikten. Åkte ifrån västkusten igår och till mina andra kusiners landställe istället.
Blev nästan chockad av förändringen när jag kom dit, från att nästan bli behandlad som en 13 åring till att allt blev som vanligt igen, kunna göra lite som man vill, när man vill. Det berodde ju självklart på att på pappas sida är jag äldst och de är nog inte riktigt vana vid det och vet inte riktigt hur man hanterar det. Sen på mammas sida är jag näst yngst och Ebba som är yngst är bara ett halvår yngre så de blir en helt annan grej. 
Men det var verkligen supermysigt att vara på Remmen ett tag, har ju varit där varje sommar sen jag va pytteliten så det va verkligen som att komma hem på nåt sätt.
Päronen plockade tydligen kantareller när vi va där så nu blir det svampstuvnings mackor och té!

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning