I do miss them

Godmorgon! Idag är det en riktigt god morgon, när jag kom upp fanns det nygräddade vofflor och nygjort kaffe, kan det bli bättre?! Nu sitter jag här med min andra kopp kaffe och bara njuter av lugnet här. '
Vädret är inte på topp men jag ska inte klaga.
Det är sista dagen här nere idag, päronen kommer och hämtar mig ikväll. Kommer kännas konstigt, har ju varit här i två veckor nu. Kusinerna jag bor hos kommer jag inte träffa förrän jullovet då jag åker till LA och firar jul med dem.
Påtal om absolut ingenting så ska jag vara med i en reklam och eventuellt fotografering också, detta är 1,5 dagars arbete vilket jag får 1600 spänn för, inte helt fel faktiskt. Detta ska jag göra med 3 av mina barndomsvänner, så det kommer bli ganska skoj.

Hoppar ju på ett tåg mot sthlm på måndag för att ha myskväll med favoritklassen, kommer bli toppen!
Saknar dem faktiskt, min klass, min fantastiska, irriterande, jobbiga, underbara klass.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning