Skita i allt och alla, det låter som en plan

Tjena! Onsdagen spenderades med klassen, med massvis med bad och mys. Vi satt nere vid allmänna i flera timmar och tog det lugnt. Kom hem runt 4 tiden och konstigt nog kunde jag inte sova, jag hade fortfarande hur mycket energi som helst.
Nu är det drygt en vecka kvar tills jag åker till ön igen, för läger denna gång, men innan dess ska bästa Matilda vara här ett tag, hon kommer hit på måndag och åker någon gång innan fredag.
Jag vet att jag sagt det förut men det är så enormt skönt att bara vara, skita i allt och alla.
Sa jag tidigare att jag skulle ta mig till gymmet as mycke? Hah, jo men med min rygg går det bra, verkligen. Efter onsdag natt så mår ryggen min inge bra, men that's life, det kommer gå över precis som allt annat.
Foto: Pigga och glada ;)
Trötta tjejer på g hemmåt mot gosiga sängar och täcken


See ya in hell! <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning