It´s funny, they kinda have to love me

Tjenixen! Ett tag sen nu va? Nej men jag har inte så otroligt bra tillgång till internet... vi är fem pers som delar på EN sticka, kul verkligen -.-'
Hur är det här då? Jodå, sommarlov på västkusten men släkt och vänner, helt okej. Mycket sol och bad och jag börjar känna mig som en pepparkaka ;)
Det är i varje fall väldigt skönt att vara här och spendera tid med släkten man vanligtvis bara träffar en gång vart annat år, trevligt värre!
Dock har jag lite klass abstinens, känns väldigt tomt att inte spendera varenda jävla dag med de människorna, även som jag tröttnat smått på många så är det tomt.
Annars då? Jo, på fredag får vi sällskap av mina päron och på lördag så sticker vi till Remmen, till mammas sida av släkten.
För min del är det ofta en del av sommaren, att spendera mycket tid med släkten, jag kom på varför jag gillar det, familjen måste älska en, man ärr uppvuxna tillsammans på ett annat sätt än hur det är med andra, man är  ihopbundna for life.

Nu har jag skrivit lite tankar och lite planer såatte

See ya in hell

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning