It doesn´t mean i´m lonely when i´m alone

Tjo! Lagom seg dag, Odd spontan åkte hit en stund på eftermiddagen, trevlig kille detdär. Annars då? Jo just nu är man nytränad och nyduchad och allt är bara allmänt bra. Imorn tänkte jag sticka till gymmet senast 09:00 och köra gärnet. Tänkte faktiskt sticka till gymmet nästan varje dag nu tills jag sticker till ön för läger, duktig chey! Är ju hemma i cirkus två veckor så tänkte komma i lite bättre form nu.
Det är en sån grym känsla att veta att jag inte behöver ta mig någonstans, inte packa nån fet väska och inte träffa massa nytt folk på två veckor. Tycker det är så enormt skönt att vara ensam ibland, att bara kunna gosa med täcket och en bra film, fan vad jag älskar det.

See ya in hell! <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning