Lyckoblandad tortyr

Godmorgon! Eller? Nej det blåser som fan, jag är förkyld och huvudvärken vägrar ge sig, inte en god morgon alltså.
Gårdagen var den segaste på länge, jag avskyr att åka på sk. fieldtrips utan riktig reseledare. Nu åkte jag med släkt/familjen och ville helt seriöst hoppa ur bilen och springa 50 mil till Sthlm.
Sedan åkte vi spontant till Ullared på eftermiddagen, jag hade cirkus 250 spänn och spenderade endast 190, duktig chey. Vad köpte jag då? En BH, ett mirakel, det fanns i min storlek! Sedan lite bodybutter, facescrub och en ny parfym. Självklart köptes det godis också.
Inte så mycket men tyckte inte jag hade behov av mer saker.

Planer för resten av sommaren har börjat ta form, känns ganska skönt att veta att jag inte bara kommer dra hemma i tre veckor. Nästa vecka ska jag antagligen kryssa till Riga med päronen och Emilia, TAGGA TILL!! Sen har jag massvis med människor jag ska hinna träffa.

Nu ska jag fortsätta med min sega dag, och ta hand om huvudvärken.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning