Svart och svår 19 år,eller något.

Önskar att ork och motivation var något som faktiskt existerade, klistrar på ett leende och säger "jag älskar mitt liv". Förundras över människor som faktiskt har ork och motivation till precis allt, tror för övrigt att alla sådana människor är mytomaner och hycklare hela bunten.

Bortsett ifrån mitt hårdträningsförbud som verkligen suger så har jag halkat efter i skolan, slutprovet är först nästa fredag så det borde vara relativt lugnt ändå, kursen är inte direkt hjärnkirurgi. Hoppas att känna lite studiemotivation efter mitt yogapass jag bokat in mig på imorgon, sånt ska väl vara bra för huvudet och sinnesron har jag hört?

Det här var ett förjävla deprimerande inlägg, i helgen har jag legat i sängen och verkligen inte rört en fena. Brukar bli rastlös efter ca tre avsnitt av en serie men nu kunde jag bara ligga och glo i över ett dygn, bör ta tag i mitt liv. Fredagen var fantastisk dock, en helkväll ute med min favoritpingla Olivia, guld värd är hon!
Skor och termosen med kaffe matchar, stor bedrift. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning