Mitt egna sommarparadis.

Efter Kreta försvann all blogginspiration och tid till att tvinga sig själv att göra det, sommaren har gått fort men är inte riktigt över ännu. Vad har jag lagt tid på den här sommaren, främst har och är tiden lagd på att spendera så mycket tid med mina favoritindivider. Hade två veckor om inte mindre i Hässelby innan jag åkte upp till Leksand och hälsade på Amanda, därefter jobbade jag en vecka och sedan åkte jag ner till Hannes för att spendera några dagar med några av de goaste jag vet. Mellanlandade i Stockholm och åkte dagen därpå till mitt landställe med ett gäng Hässelbyare i några dagar.

Väl hemma och avslappnad blev jag sjuk och sov i 30 timmar, nu är jag på benen igen och studierna startar nästa vecka. Jag måste börja träna den här veckan också, helt enkelt dags att sluta leva i min perfekta sommarvärld.

Jo! Jag ska till Gävle imorgon och hälsa på släkten, sen är sommaren i princip över.
Klippte av håret idag.

En helg på landet

Med fintjejor på en båt

Några veckodagar på mitt land. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning