Helg fast ändå inte.

Jag tar helg först nästa fredag, så denna fredag blev 1,1 mil i löpspåret och därefter en flaska vin som delades med min fina Linnea framför lite eld. Ska verkligen inte klaga på en sådan fredag, underskattat med mys numera.

Efter jobbet igår åkte jag iväg till Husby och gjorde absolut ingenting mer än att slappa i gräset och umgås med de jag ska vara ledare till denna höst, kommer att bli en riktigt grym höst på den fronten tror jag. Sömnbristen kändes av enormt igår, slocknade runt 22 och sov i tio timmar vilket var välbehövligt, den sömnen gjorde att det blev ett benpass efter jobbet idag. Visserligen kommer jag inte kunna gå ordentligt på två dagar nu men det vare allt värt, känna att man lever.

Kvällen är oklar, middag blir med föräldrarna då jag inte har råd med annat och i hopp om att jag ska ha ork så blir det Lövsta och volleyboll eller något i den stilen. Sommarkvällar måste tas vara på!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning