Lugnet före tre månaders storm.

Lugnet innan stormen ska jag kalla den här veckan, börjat jobba lite smått, springa lite smått och studera lite smått. Nästa vecka slår det på hårt med avdelningsansvarig i scouterna, två jobb till samt styrketräningen så jag slutar upp med denna sjuka viktnedgång.

Idag har jag annars hunnit med två telefondejter, en riktig fikadejt, varit i skolan, en skypedejt med killarna samt en löprunda. Löpningen börjar ta någorlunda form nu, måste återställa någon typ av styrka i benen innan det är dags för tjurruset  dock, så knäna pallar löpträningen fram till dess.

Sådan tur har jag att min dag inte är slut än, hjärtevännen kommer hit, hon som flyttar till Linköping snart den lilla saken. Sova på studsmattan och titta på stjärnfall och kanske någon film är planen, som jag kommer sakna den bruttan sen.

Nej nu ska jag sluta deppa, ska ha den mysigaste kvällen någonsin.
Man har gjort rätt när man inte orkar
stå upp efteråt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning