Lite läget just nu.

Det finns så enormt mycket som far igenom mitt huvud idag, varför Sims 2 inte går att installera på min dator, gårdagen som spenderades i Gävle och planerna som smiddes då,  studierna börjar på måndag, jag jobbar på lördag, jag har tre deltidsjobb, livsbristen som kommer gälla i höst osv.

Visst är det fantastiskt mycket mer som glider runt där inne men inget jag känner ska skrivas på en publik plattform. Utöver att jag är frustrerad över att Sims inte går att installera så var jag i Gävle och hälsade på igår, badhuset med lillkusinen var målet och det var givetvis underbart roligt, vattenbus slår aldrig fel. Därefter åkte jag till Felix och blev jag kvar till rätt sent och planerade, lagade mat och fick form på tidigare lösa idéer. Det blir nog bra det här, ni får nog ta detaljerna senare eftersom jag inte skrivit något i sten ännu.

Idag sitter jag och ska ta mig till gymmet, vill ta mig till gymmet, måste ta mig till gymmet men vet inte riktigt om jag gör det. Knäna måste hålla löpträningen som sätts igång nu så styrka är ett måste om jag ska kunna åka skidor i vinter vilket också är ett måste. Nu är det knappa fyra månader som kommer spenderas med jobb, plugg och träning, så mycket till liv jag tänkte ha då vartenda öre måste sparas.

Hösten 2015 come at me bro!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning