Torsdag den Tjugoåttonde i Femte

Eftermiddagen på dag ett efter ett ordentligt benpass, jag börjar sakta tappa förmågan att gå normalt, och jag som ska dansa hela dagen imorgon som givetvis är dag två och ni som hänger på gymmet vet vad det innebär. Speciellt med ovana muskler, det får la gå ändå man är ju inte vek.

Den här torsdagen startades upp med en promenad med Gabriel, därefter en riktigt rejäl frukost bestående av gröt och 250 g kvarg. Åkte sedan till Vällingby och införskaffade det sista till min sommargarderob och gymmade, gymmet gick över förväntan och mycket bättre än förra gången jag körde överkropp. Hade inga problem alls med min vänster axel som krånglat en del på sista tiden, tokskönt!

På tal om sommargarderoben, skriver alltid en lista på de saker jag känner att jag saknar till sommaren i typ Februari och sen införskaffar jag det under våren. Spanat på ett par svarta utsvängda jeans i evigheter som alltid varit slut när jag velat köpa dem men idag så fanns dem i rätt storlek! Har även tjatat om hängselbyxor och shorts länge och givetvis stod allt på listan och givetvis hade JC fått in allt i rätt storlek så sent som igår. Snacka om att jag är nöjd.


Pluggar också teori i solen, inte jättejobbigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning