Dyker in och säger hej.

Jag börjar tappa det här med bloggen, men jag dyker in någon gång i veckan och säger hej åtminstone! Nu har jag äntligen blivit frisk, efter två omgångar halsfluss och några läkarbesök fick jag tillslut rätt antibiotika då jag blivit resistent mot den vanliga och måste ha en starkare. Fantastiskt vad bra jag mår nu, helt underbart. Kroppen är rätt nedbruten men det är bara köra igång igen, var på gymmet igår och sprang en halvmil idag. Totalt ur form men det känns bra ändå.

Var på risktvåan idag, körde halkbana och fick sladda lite, himla kul var det och väldigt givande. Har för övrigt börjat studera på 200% samtidigt som jag tar körkort och ska till Göteborg i helgen, inte helt genomtänkt kanske men det får la gå, körkortet är förhoppningsvis snart kirrat.

Imorgon är det dubbla träningspass som gäller, först ett styrkepass med lite ben&mage och därefter simma någon kilometer. Det är den bästa kombinationen av träning, simma efter det jobbiga passet. Gör ju så med löpningen på sommaren också, förra året var min standard att springa en mil och simma 500 meter. Förut när jag hade gymkort på Stockholmsstad gymmade jag och simmade i samband väldigt ofta, simning är en så himla behaglig och effektiv träningsform och skön avslutning.

Jag ska sluta svamla och kika lite på mina studier vilket jag ännu inte gjort, inte fått mina böcker än heller dock? Hoppas de dyker in imorgon.
Frisk, nöjd och gla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning