Flanellskjorta, kjol och spets-bh.

Införskaffat nytt i garderoben, är ni förvånade? Hittat två underbara flanellskjortor på secondhand för ynka 80 och 40 svenska kronor. Sedan blev det en beställning på Nelly med lite smått och gott, bland annat den rosa kjolen och en tokbekväm spetsbh.

Hade jag tagit studenten i år hade jag garanterat haft något i stil med det på bilden men det kommer nog användas flitigt ändå.

Frisk är jag nu hur som helst, ska hålla mig borta ifrån träning något dygn till men snart så. Myser runt i flanellskjorta vilket är det bästa som finns, tunna lätta spetsbhar är också bland det bästa som finns. Införskaffat mig en svart som är lite som en sportbh i stuket, men hundra gånger mjukare.

Nu ska jag sluta hylla bhar och äta jordgubbar i solen, hade!

Om jag tagit studenten

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning