Halsfluss och 55 års firande

I det senaste inlägget skrev jag "Har inte den mentala energin till att ringa någon heller, inte den kroppsliga energin till att dra ett träningspass." Självfallet fanns det en förklaring till min energitomhet. I söndags sov jag mig igenom hela dagen med feber, under natten till måndag inser jag att jag inte kan svälja längre. Det var bara att traska upp till vårdcentralen och hämta antibiotika då jag fått halsfluss, igen. 

Igår kämpade jag mig in till stan då ett bord var bokat i min pappas ära som fyllde 55, gratulerar återigen far min! Maten var bra och nog var det en bra grej att tvinga i mig lite ordentligt käk, hade bedövat halsen något extremt för att det skulle gå. Trevligt var det hur som helst. 

Lever i dagsläget på varm blåbärssoppa och aprikoskräm, undrar hur många kilo jag har tappat? Vill inte ens veta. Kanske det jag ska promota "Lev på blåbärssoppa och få strandkroppen till midsommar!", skämt åsido, blåbärssoppa är verkligen inte så gott. 
Mina speciella och rätt goa föräldrar. 


Lite produktivt gör jag om dagarna, kör ba kör!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning