Jag och min träning.

Låt mig börja med att säga att jag knappt kan röra mig, varenda liten muskel i hela kroppen värker. Vad kan det bero på kan man fråga sig? Ska vi räkna på hur länge jag klarade mig utan ett gym? Nej vi struntar i det va. Hur som helst så har jag införskaffat mig ett halvårskort på Stockholmsstad i Vällingby för gym, gruppträning och simning. Gymmet är halvdant men duger gott och väl för min träning. Drog ett gympass igår och kunde inte riktigt bestämma mig för vilka muskelgrupper jag skulle ge mig på första passet så det blev allihopa, ångrar det bittert idag men kul var det! Träna träna träna, kul är det och resultat ger det. Har sprungit väldigt mycket sedan jag kom hem ifrån Sälen så det var verkligen hög tid att påbörja styrketräningen, stark ska jag bli igen, bara lite starkare än förut.

Annars gå bilkörningen framåt och ett körkort i sommar är fullt möjligt, kan knappt bärga mig.

Hade en grym hairday idag också. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning