Jag älskar det här.

Det här med att inte kunna äta, tappa muskelmassa och bara gå ner i vikt rent allmänt. Leva på blåbärssoppa för att få i sig lite näring, underbart är vad det låter eller hur? Åt helvete med halsfluss säger jag bara.

Ska åka upp till lättakuten med pappa, orkar inte med det här ensam igen, rent outhärdligt. Upptäckt en böld i halsen också, visst är det så att en på hundra insjuknade i halsfluss får en, en på hundra! Kan jag ha mer tur?

Har en körlektion idag, borde ringa och ställa in den. Rätt säker på att man inte bör köra bil med 39 graders feber och en kropp som inte orkar gå upp för trappan hemma. Sakta tynar jag bort om jag inte får rätsida på min hals snart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning