Svammel en torsdag.

På benen igen, haft min första "friska" dag nu, får se hur länge det håller i sig denna gång. Hur som helst så har jag haft mina första körlektioner, pluggat teori i solen och sovit. Självfallet legat totalt utslagen i några dagar också men de dagarna är fruktansvärt ickerelevanta.

Imorgon är det körlektion och därefter är tanken att jag åker och simmar, mjukstartar träningen lite med en underbar träningsform. Sen är det ju Hoffmaestro på grönan, helt klart att man vill dit, oklart om jag ska dit. Får helt enkelt se vad jag orkar med, min kropp har smådåligt med energi efter all sjukdom.

Summerburst närmar sig också hörrni! En helg i Göteborg med min braiga kusin, dansadansa aldrig pausa. Det ska bli så kuuul!

Sämre pluggomständigheter kunde man haft, ignorera min blekhet. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning