Nytt datum

Inte greppat att ett nytt år påbörjats, jag har absolut inga förväntningar. Lämnade 2014 med en kär vän nyligen inflyttade i Sälen, 2015 började ändå rätt bra, rätt onyktert dock. 

Hela hypen över det nya året känner jag inte av, gillar lite bilder på insta men mer orkar jag inte eller anser relevant att göra. Nej det spelar ingen roll vad det är för år, dag eller månad. Jag lämnar varje minut med samma inställning numera, en grundinställning som är inritad på min skuldra. Det är så mycket löften som inte hålls, ska jag göra ett löfte till mig själv så är det att fortsätta i ungefär samma tankesätt. Exakt samma är omöjligt men jag trivs i mig själv som jag är idag och som jag var igår, varför komplicera saker bara för att det blir ett nytt datum? 

Nej tack för mig, jag har det bra har uppe i norr! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning