Söndag

Viljan att snöra på sig löparskorna imorse var stark, det räckte med att sätta ner foten i golvet och känslan att det inte skulle gå slog till. Jag fick en vecka av läkaren, sen skulle jag vara fit för löparspåret igen, det gick ju inte alls. Dagen då? Ska in till stan och lämna samt skriva i lite papper, träffa min kära vän Annika en sväng och sedan åka hem, packa, hänga tvätt och sedan lämnar jag Stockholm för en vecka.

Håller på att bli skogstokig på att vara hemma i stan, rastlös så det skriker om det. Kan inte göra så mycket heller, springturer och långpromenader är borträknade på grund av foten. Så ikväll går en bil härifrån som jag sitter i, ska bli skönt att komma härifrån en stund.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning