Det sista året.

Jag har velat sammanfatta mitt sista år på Spånga Gymnasium här men det har inte blivit av, nu satt jag och funderade på det och insåg att det är inte mycket att sammanfatta mer än att det varit det värsta och mest fantastiska året någonsin. Främst har det varit väldigt tufft, i efterhand finns lärdomarna och jag har lärt känna mig själv och främst blivit mycket säkrare i mig själv. Jag tänkte radda upp de händelser som är värda att minnas, både jobbiga och underbara.

  • Fjällvandringen, dreamteam!
  • 18 år, kalas med alla fina vännerna.
  • Jag opererade äntligen min tumme efter 8 år. 
  • Lucia flickor, bra jobbat! 
  • Min fina Mormor gick bort. 
  • Julafton med familj och släkt, bra jul. 
  • Nyårsafton med underbara vänner. 
  • Kittelfjäll, skada och snöskoter. 
  • Vemdalen, en vecka utan något att klaga på. 
  • Drack öl, filmade och la upp på facebook. 
  • Min stora lilla farmor gick bort. 
  • Familjetid. 
  • Alperna med min far. 
  • Sjuk i en månad.
  • Våran studentskiva. 
  • En stund i sommarhuset. 
  • Rekonstruktionen av min tumme blev klar och jag slipper handkirurgen. 
  • Långa nätter med böckerna, slutspurten var i full gång! 
  • STUDENTEN 2014. 
Jag har lärt mig uppskatta min familj på en annan nivå än förut, tar inte någon för given utan "Kindness, spread that shit!". Lev i nuet för morgondagen är oförutsägbar. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning