Fredagkväll och lördagmorgon

Lyxade till det på tåget hem med en stor bit mörk choklad  till kaffet. Visst var tanken utgång när jag anlände till Stockholm 22:05 men vart skulle jag göra av min datorväska med kamera och annat smått och gott i? Nej den chansen vågade jag inte ta så det blev att hoppa på pendeln hemåt. Väl hemma mötte jag upp David och vi promenerade upp till födelsedagsbarnet Rebecka och åt lite tårta mitt i natten, då tårta är som godast. Nu har jag fått på mig lite anständiga kläder och ska få i mig något att äta, varit vaken sedan 06 imorse men bara degat i sängen och fått i mig två koppar kaffe. Förhoppningsvis blir det någon form av träning idag men vi får se vad dagen bjuder på.


Rebeckas fantastiska tårta!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning