Tidsbovar

Städat och mest degat hela dagen, inte riktigt vetat hur man lever utan en laptop. Förfärligt vad mycket tid jag spenderar med den där mackapären i knät, alldeles för många timmar om dagen har jag insett nu när jag är utan.
Efter middagen höll jag på att spricka av rastlöshet så det blev en långpromenad med Gabriel utan mobilen (wow), varav inga bilder på utsikten. Ska verkligen försöka att hålla mig borta från dessa numera vardagliga mackapärer som tar upp onödigt många timmar på dygnet, och här har jag klagat på att dygnen bör bli längre? Jag ska göra ett tappert försök att sluta stirra på dessa meningslösa skärmar i onödan, så blir möjligtvis dygnen några timmar längre? Värt att pröva.
Glass i kvällsolen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning