Dags för en stålsättning.

Känner att det kommer bli en jobbig vecka det här, ska göra allt jag kan för att få in så mycket glädje som möjligt i den. Efter jobbet idag hängde jag med min äldsta kusin Helena inne i stan, det fikades och åts glass. Det var vad jag kallar kvalitetstid med kvalitet! Inga foton finns det då min mobil glömt bort vad ordet batteri betyder och jag lämnat kameran hemma.

En stund har även spenderats hos Gabriel med lite vänner, jag var ytterst tveksam till om jag överhuvudtaget ville umgås med någon ikväll när tårarna bara rann på bussen hem. En stund ensam med lite hög musik, dans och tårar gjorde mig susen och det var skönt att träffa lite vänner. Nu ska jag krypa ner i min mysiga säng och sova en lång natt, känns behövligt efter denna dag. Bara att ta nya tag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning