Bra pass och en glad tjej!

Träningskläderna åkte på direkt imorse och jag var supertaggad på ett Zumba pass, väl på gymmet har de självfallet flyttat det passet till en timme tidigare så jag blev bitter och funderade på att vända hem och ta en springrunda. Men lyckligt lottad som jag är hittade jag en träningskompis som snart är utbildad PT som hjälpte mig mycket med teknik så vi drog ett pass ihop idag. Vi körde axlar&rygg, mitt favoritpass och träningsvärk kommer jag få!

Min dator har kommit tillbaka från reparationen så nu säger jag typ hejdå till mitt sociala liv igen, skämt åsido men det ska bli skönt att slippa sitta vid mammas stationära varje gång jag behöver kolla någonting, och krypa upp i sängen och titta ikapp på mina serier jag missat när den varit borta.
Bra pass, glad tjej!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning