Sista Söndagen innan studenten

Min dator har gett upp så den ska in på reparation, så länge blir det att använda den datortid jag kan på mammas stationära och kanske göra något med mitt liv. Idag ska det fortsätta städas, kanske klippa mig, lämna in datorn, köpa ny laddarsladd till telefonen och lite andra nödvändiga aktiviteter.

Gymmet kallar i och för sig, för nu är jag tametusan i dålig form! Känner att de senaste veckorna har varvats med stillasittande pluggande med godisätande och lite mycket fest och alkohol, däremellan allmänt myshäng med chips och godis. Så det enda jag rört på mig i lite större mängder är på klubbdansgolvet, vilket flyt.
Skulle vara rätt skönt att gå till gymmet och dra ett triceps/axel/rygg pass, helt klart favoritpasset men vi får se vad som hinns med denna söndag veckan innan studenten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning