En fredag

Godmorgon, det blev inget gym igårkväll, glömde först vattenflaskan och sedan började min pollennäsa rinna något otroligt så jag vände och gick hem. Det blev ett kortare yoga pass hemma, insåg att jag inte stretchat alls på kanske tre månader? Blivit så otroligt stel, får lov att bli ändring på det.

Idag är det 10 h jobbpass, mitt första längre pass vilket känns rätt bra. Hart sovit ordentligt inatt så det ska förhoppningsvis gå bra, laddar med lite kaffe och celsius bara. Insett att bara på dessa dagar har jag gått ner i vikt, vilket känns bra eftersom jag lagt på mig lite grann den senaste stressmånaden. Undra hur vanligt det är att gå ner i vikt när man jobbar på Mc Donalds? För mig känns det naturligt, du rör på dig nästan hela tiden på jobbet och jag blir mest äcklad av all frityrdoft så det blir mycket sallad.

Jag önskar att min energi ska finnas kvar när jag kommer hem vid 23 ikväll, för jag vill dra en kvällsrunda i löpspåret. Kanske går bättre än när solen gassar på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning