Underbart

Hej hopp i lingonskogen! Idag har jag testat en ny intervall tränings app jag laddat ner, jisses vad man fick springa ibland, tufft var det men jäkligt kul.
Man kopplar i hörlurarna och startar ett "mission", du blir ibland jagad av zombies och måste då öka takten rejält, självfallet så blir jag jagad i de tuffaste partierna av min springrunda så i alla långa uppförsbackar var det bara att spurta. Men det va ett nytt roligt sätt att köra intervaller på, ska definitivt fortsätta med denna app. Att springa när det är 30 C i solen var väll ingen höjdare egentligen men det blir bara tuffare vilket är positivt på sitt sätt. Måste bara påpeka hur mycket jag älskar att träna, känslan efter ett hårt pass är fullkomligt underbar.
Nog om det, nu ska jag äta och ta en lång sval dusch för att sedan titta på lite Greys Anatomy, en riktigt soft kväll. Tjingeling!
Alldeles lagom trött efter 5 km intervallträning

Solnedgången igår kväll

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning