Exercise, it´s cheaper than therapy

Tjenixen! Idag har varit en bra dag, hängt i Kista med en gammal barndomsvän som jag inte träffat på hur länge som helst! Anyways, det var supermysigt, vi satt i fönstret på Espresso House i typ två timmar och bara pratade och drack kaffe och gick sedan och shoppade lite, jag fick med mig en super tuff T-shirt hem från New Yorker, apnöjd brud.
Nu bär det snart iväg till gymmet och ett Zumba pass(favoritträningen),bara på med knäskydd och köra gärnet!! Mina knän har inte velat som jag på senaste tiden så jag har ont nästan hela tiden vilket gör att jag egentligen borde ha mina skydd på hela tiden men det har jag självklart inte... skärpning på den fronten!

Tjingeling

Oh yeah!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning