Bye Bye summerparadise

Självfallet hade jag inget internet ute på landet, varav inga blogginlägg. Tyvärr var jag tvungen att åka hem tidigare, skulle åkt till Stockholm torsdag eller fredag men det var mycket som strulade tillslut. Knäna gjorde bara ondare och ondare, bröstkorgen på vänster sida kunde hålla mig vaken hela nätter då jag hade så ont. Kändes på något sätt tryggare att åka hem till Stockholm tillslut. Det tyngde att åka därifrån, ifrån sommarparadiset.
Men det var i varje fall några riktigt bra dagar ute på landet, spelade det årliga Harry Potter på PS2, denna gång med en minidvd som skärm när vädret inte var på topp, cyklade och badade på kvällarna, dansade med dunderhög musik ute på verandan i flera timmar och läste.
I lördags tog jag och päronen ut kajakerna för första gången på länge, jag tyckte dom skulle ha någorlunda koll på säkerhet och teknik innan dom åker ut själva, så jag fick leka instruktör och det var väldigt uppskattat.
Tjingeling!









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning