Hej Sverige, jag har saknat dig

Jag landade sju i morse och har hunnit med en hel del för att knappt sovit någon timme sedan jag lämnade Californien. Dagen startades med att luncha med Odd i Vällingby och sedan hängde jag med Josse en stund, badade med kläderna på och levde livet. Nu på kvällen har jag varit hos Simon och lagat och ätit middag, haft vattenkrig och sovit i soffan, en riktigt bra start på det svenska sommarlovet! Nu är jag däremot så trött så att jag snart knappt kan gå så nu blir det att krypa till kojs och förhoppningsvis sova en riktigt lång natt för imorgon börjar träning och fokus igen. Nu kör vi!

Varför laga middag när man kan kasta vatten på varandra? 

Mat blev det tillslut i alla fall

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning