Cheers to the Summer weekends!

En riktigt seg söndag, kom hem vandrandes vid halv nio imorse och hade insett någonstans påvägen att jag inte fått med mig nyckeln hem. Den låg självklart kvar i Emilias ficka som var kvar ute på Ekerö, så det var bara att sno en stege och bryta sig in, någon gång ska man väll bryta sig in i sitt egna hus lixom?
Men det var en bra jäkla kväll/natt och vi mår som vi förtjänar idag kan man väll säga, tröttare brudar fär man leta efter.
Fredagen spenderades med ett skönt gäng vid vattnet och sedan i ett hus för att baka den godaste kladdkakan på länge, försov mig något enormt igår sen och skyndade in till Vällingby för att hinna umgås med favorit Olivia en stund. Väl i Vällingby slogs det på stort med fika och mys! 
Hade tänkt ta mig in till Vällingby även idag och köpa ett nytt mobilskal då mitt är totalkvaddat efter igår men av någon anledning somnade jag på golvet framför Tvn...Stabilt.
Tjingeling!!
Mysfika

Poolpartyy!

Glada tjejor

Mitt pigment vs. Emilias pigment

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning