I´m busy getting stronger

Idag blir en lugn dag, dra mig mot gymmet och komma igång med styrkan samt köra ett Zumba pass. Måste köra stenhårt med benstyrkan nu inför fjällvandringen i början på terminen men tanke på mina knän som bara gör ont precis hela tiden så fort jag tappar lite muskelmassa i benen, skitknän...
Annars har jag precis ätit frukost och sitter nu med mitt älskade kaffe och taggar första styrkepasset på en månad, woopwoop! Jag tänkte faktiskt plugga lite matte idag också, känner att det börjar bli dags att ta tag i det nu, ska tenta av kursen om 1 1/2 månad... Känns inte jättebra med tanke på att matte inte är mitt starkaste ämne.
Tjingling!!
Rastlös tjej taggar styrka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning