Måndag 15 Juli

Fortfarande enormt trött, men nu är det kämpa för att komma in i de vanliga vanorna igen som gäller! Åkte en sväng till vällingby och köpte strumpor och underkläder istället för mobilskal och jeans som faktiskt behöver inhandlas då allt bara går sönder för mig.
Men men, sen blev det att handla mat uppe i Åkermyntan, men självklart blev det bara Celcius och energy bars då jag inte tyckte att jag behövde något annat. Kärlek till Celcius måste jag påpeka!
Blir intressant vad jag slänger ihop till middag ikväll, förhoppningsvis finns det någon matlåda i frysen jag kan ta för jag orkar inta laga mat just nu... Var ju superduktig på det där med att laga mat förut men jag har på något vis tappat intresset för det nu, kanske kommer tillbaka när jag är på landet och inte har så mycket till val? Hoppas det.
Tjingeling!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning