You did´nt know I was already broken

Hej! Jag är hemma och välbehållen efter en helt underbar helg på Vässarö, Eller inte helt välbehållen, jag är extremt förkyld och va tvungen att gå hem från plugget...
Aja helgen var iallafall helt Wundebar <3 Förutom igårkväll då, jag fick för mig att gå på scoutmöte... det va fan det dummaste jag gjort. sabbade min perfekta helg HELT.
Jag vill se fram emot scouterna, visst jag älskar att argumentera men vissa människor är ju helt jävla omöjliga! Det suger iallafall,så kanske slutar att gå på möten och bara betalar medlemsavgift så jag får åka på läger, arr och annat skoj :)
Nu måste jag nog skriva svenska personporträtt... fml.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning