she looks at me like im a trend and she is so over it

Wazzzzzzaaap! Här sitter lilla my med en surfplatta och känner sig stentuff! Det är mycke svårare att skriv på den än på datorn xD har suttit och lekt med den hela kvällen, eller sedan jag upptäckte at den låg på pappas skrivbord -.- idag har annars varit en vanlig dag i skolan. Vi har fått lite mer matte läxa oxh lite svenska, men det är fan ingenting jämfört med vad de andra naturklasserna har, de har helt sjukt mycke plugg!! Vi kommer säkert få det vi också när det slutat krångla så stört mycket med vårt schema...
På freda bär det iallafall iväg till vässrö, fy satan vad jag längtar! Det kommer bli så stört mysigt. Det bästa e nog att jag ska bo med tre av de bästa brudarba i världen, det roliga är att ingen av dem känner varandra direkt :-) så det blir nog totalgrymt! Får se hur mycke jag kommer sova i vårt tält dock xDNej men jag ska vara duktig flicka :-)


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning