I know I´d only make you cry

Men tjaaaa, det va ett tag sen nu... men jag har verkligen inte orkat blogga på grund av vissa händelser. Aja trubbel är iaf tillbaka i stan, saknat mig?
Just nu är jag svinit trött och vill egentligen sova men jag måste tydligen plugga, fml -.-
Men ja, det här med att spara pengar går faktiskt riktigt jävla bra känns det som fast jag vågar inte riktigt kolla mitt konto än, men snart så blir de där wunderbara skorna mina!!
Imorn är det ju 100% SCOUT också, kommer bli kul, ska va fett snygg, ska man hedra scouting och även sig själv blir det ju ska man väll ändå göra det snyggt? Det tycker jag i alla fall :)
Imorn ska jag även på scoutmöte i Norra Järva igen, ska bli jättemysigt :D Har ju slutat där fast man måste ju komma o hälsa på ibland.
Skolan är ganska chill ändå, vi har verkligen inte så himla mycket plugg som man skulle kunna tro, och lärarna är as trevliga förutom när de slänger strumpor i huvet på en... Även eleverna är totalgrymma. Dessa tre år kommer nog gå alldeles för fort... Skolan har ju blivit rolig!!

Honey im the riddle you can´t solve so don´t even bother trying


see ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning