Love hurts wether it´s right or wrong

Jag har en konstig pirrande känsla i magen, en känsla som jag inte haft på länge, det är ovant men underbart.
Men tja! Blev ju 16 bast igår, är stor chey nu. Och min klass är ju bara för underbar ibland även om vissa vet saker de inte borde veta om, t.ex när jag klantade till dt sist... Aja först sjöng de för oss på idrotten sedan när vi sitter och äter våra pizzor i lugn o ro så ser vi hur hela klassen kommer tågandes mot vårt bord för att ställa sig som nån slags kör och sjunga "ja må dem leva" så himla underbara! Sedan gjorde Odd så att spanska klassen sjöng för mig på spanska -.- ganska gulligt meeen jag kommer hata honom ganska länge för det.
Fick ju även lite presenter av folk så himla snälla ^^
Sedan har jag tillomed erkänt för mig själv att ja är fan kär! fast får se hur länge dt håller i sig är ju ganska ombytlig av mig ^^
Ja jag äter upp mina födelsedagspresenter xD

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning